Medlemsförmåner

• Rabatterade ridlektioner vid Stall Lindsberg (avdraget i lektionspriset och gäller juniorer inte seniorer).
  • Försäkring som gäller klubbens och ridskolans aktiviteter samt färd till och från dessa.
  • Möjlighet att delta i kurser och aktiviteter som anordnas av klubben. Ofta till rejält subventionerade priser.
  • Tävlingsryttare som löst licens och anmält till tävling får ett tävlingsschabrak med klubbens logga. Ryttaren anmäler själv till styrelsen när detta är aktuellt.
  • Vi har startat ett samarbete med Ingvaldstorp Häst och Fritid.Det innebär att du som medlem iMeRKfår 15% rabatt på allt till ryttaren och tillbehör till hästen i hästbutiken. Gäller ordinarie priser, ej redan nedsatt vara, ej hund-stängsel-foder-stallströ och hästskor. Gå in på deras hemsidawww.ingvaldstorp.se
  • Du kan köpa fina klubbkläder till dig och din häst. Här finner du länken till kläderna, prima 4 you.
  • Tidningen Häst och Ryttare.
  • Möjlighet att söka utbildningsbidrag. Se mer info under rubrik utbildning på startsidan.