MERK VECKAN

Vecka 17, är den årliga MeRK veckan.

Styrelsen bjuder på fika efter ridlektionerna, obs de sista ridgrupperna fikar innan sin lektion. Syftet är att man ska kunna ta del av information och medlemstidningen.

Föräldrar är mycket välkomna upp framför allt när det gäller barn under 18 år, självklart finns det kaffe.

Publicerad 2024/04/16

KALLELSE ÅRSMÖTE

Den 17 februari, klockan 17.00 är det dax för årsmöte.

Anmälan sker till Anki Lunde, 070-234 87 41. Anmälan sker senast 4/2.

Motioner mejlas till mellosark@hotmail.com senast den 9/2

Publicerad 2024/01/31

GRATTIS VÅRA KLUBBMÄSTARE!

Love Englund

Benjamin Ekström Lindén

Maya Bergstöm

& såklart ett stort tack till alla funktionärer, sponsorer och alla deltagare!

Mellösa Ryttarklubb

Publicerad 2023/10/22

Medlemsutskick 2023

Nu finns medlemsutskicket för 2023 tillgängligt, det finns tillgängligt här på hemsidan och skickas ut till er via mail.

Kallelse till årsmöte

Som tidigare år anmäler man sig till årsmötet, detta görs till Anki Lunde, 070-234 87 41. Motioner mailas till mellosark@hotmail.com senast den 14 februari.

Årsmötet äger rum den 26 februari kl.16, vi återkommer om plats.

VÅRTERMIN 2024

Hej och välkomna till vårens lektioner 2024.

Klicka på knappen och läs mer.

Publicerad 2024/01/08

KLUBBMÄSTERSKAP

Nu finns startlistor och ryttarmeddelande tillgängligt för helgens klubbmästerskap!

Startlistor för klubbmästerskapen (ej knatte tränings KM) hittar ni i equipe:

Protokoll årsmöte

Här finner ni årsmötesprotokoll samt konstituerande styrelseprotokoll.

Terminstart på ridskolan!

Välkomna tillbaka till en ny termin på Stall Lindsberg, Obs lite nytt i betalpärmen. Då lektionerna är subventionerade för medlemmar. Och jag har haft dålig koll på vilka som är medlemmar, vill jag ni som vill vara medlemmar skriver i datum för betalning till Merk för medlemsavgiften. Inget krav att vara medlem, men ridning sker då på egen risk och priset är 50kr mer/ lektion. Samt att ni går miste om försäkring och info från Föreningen ang aktiviteter mm. Merk är en kanonförening så hoppas ni vill vara medlemmar!

Berit

BINGOLOTTER TILL UPPESITTARKVÄLLEN

Nu kan man köpa bingolotter till uppesittarkvällen av oss, kontakta någon i styrelsen.

Publicerad 2023/11/22

Ny häst på ridskolan

Ny häst på ridskolan, Sapphire är en connemara från ireland.

Ryttarfys

Den 11/3 klockan 10:00 och håller på i ca. 2-2,5 timme. Träningen arrangeras på nyckelgym i Hällefornäs med hjälp av en insruktör. Anmäl till Karin Nilsson genom att trycka på knappen.

Hyra tömkörningsutrustning!

Nu kan man hyra vår tömkörningsutrustning! Följ länken nedan för att komma till bokningarna.